21.6.05

sobre ir

vou. não pra fugir. nem mesmo pra ir.
vou pra ficar mais perto, mais dentro.
não é que eu não tenha mais tempo contigo.
atrasei foi pra mim.

vou. nem tanta certeza, nem tanto egoísmo.

pra onde vou tu não me alcanças.
e não é que eu não queira teus toques.

vou. não pela falta de amor, pela demasia.
não por covardia de seguir, pela coragem de admitir.
vou pra acasalar sozinha minha transformação.

sou sempre outra.
sempre a mesma que vai.
vou porque sentir foi muito.
porque não pude mais.

porque é muito.

1 comentario:

Mike and Maylene dijo...


www.MIKEandMAYLENE.com

Mike and Maylene traveling the United States and Philippines. We have hundreds of photos and galleries for you to enjoy on our website. There are pictures of our road trips through the United States, Texas, Maine, New Hampshire, New Yrok, DC, and the Philipppines, we have been all over the Philippines Islands at beaches and other tourist destinations mostly just eating, drinking and having fun. It is one of the most peaceful and affordable places to travel so check out our pics and sign our guestbook.